marți, 27 martie 2012

Gearbox V2 M4 Cybergun Fantomas revizuit (updated)

A sosit momentul pentru o revizie. Scopul principal pentru care am desfacut acest gearbox V2 a fost pentru a adauga pe roti vaselina grafitata, pentru a reduce frecarea intre dinti (la cererea clientului). Voi desface in curand gearboxul pentru a vedea daca s-a imprastiat uniform (sau nu :D).

 


Cand am desfacut manerul de la motor am observat ca firul de masa (negru) era "nepotrivit", dupa cum se vede...

 

...a fost lipit si transformat intr-un mod inventiv dintr-un papuc tata intr-un papuc mama.



 Am inlocuit papucul "pseudo-mama" intr-un papuc mama adevarat, l-am lipit si acoperit cu tub termic, asa cum ar trebui sa fie.

Replica a fost echipata cu o teava de precizie Ultimate 6,03mm din otel. In fotografiile urmatoare se observa marginile taioase si orificiul de hop-up mai mic decat ar trebui, din cauza felului in care a fost taiat la freza. Personal consider ca orificiul cu cat este mai mare, cu atat mai mult guma de hop-up poate intra in contact cu bila, si implicit se obtine un efect de hop-up mai persistent.



Am incercat sa maresc orificiul cu ajutorul unor pile fine, dar materialul tevii foarte rezistent nu mi-a permis acest lucru. Se vede o inbunatatire datorita eliminarii muchiilor ascutite.

 

Desi s-ar putea crede ca tevile din otel sunt de preferat celor din alte materiale datorita presupusei rezistente in timp, eu consider ca tevile din aluminiu (Madbull) sau din alama (Systema) sunt indeajuns de rezistente pentru uzul ocazional de tip hobby, cat si mai usor de prelucrat, ca in cazul de mai sus.

 

Tot la cererea clientului am adaugat un soclu de siguranta auto pe instalatia electrica, in apropiere de mosfet, in handgripul frontal. Instalatia este compacta (ca de obicei ;]), si i-am montat o mufa Deans pentru a imbunatati transferul de curent electric de la baterie la replica.



 

Urmeaza un update dupa joc!

UPDATE:

Dupa cum am promis, am revenit cu foto pentru a vedea cum s-a intins vaselina grafitata in gearbox dupa o zi de joc:

 
Totul este in regula, iar rotile sunt gresate. In fotografia de mai sus am curatat dintii pistonului pentru a inregistra starea lor actuala, deoarece sunt curios cat de mult vor rezista in setupul actual cu baterie LiPo de 11,1V.

O mica problema am avut in teren cu noul bloc de sigurante pe care l-am instalat. Aparent a fost prost conceput, deoarece mufele mama din aluminiu in care intra picioarele sigurantei au fost doar presati peste firele de curent, fara a fi asigurati in vreun fel, astfel din cauza ca sunt liberi se produce spontan un contact imperfect si implicit intreruperea functionarii sistemului electric in timpul jocului.


O bataie de cap pe care am rezolvat-o prin lipirea mufelor de fire, dupa cum se vede in imaginea de mai jos.


O alta modificare facuta dupa joc o reprezinta montarea unei gume de hop-up soft G&P, distantier hop-up H, si o izolare mai buna a nozzle-ului fata de camera de hop-up. Nu am mai facut foto deoarece nu e nimic spectaculos de fotografiat. :P.

In continuare urmeaza un proiect interesant in care doresc sa montez acumulatorul LiPo 11,1V 2200mAh pe handgripul clasic de M4.

Voi reveni cu un articol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu