Firul rosu a fost montat gresit, pozitia sa corecta fiind catre spate, paralel cu firul negru.
Motorul de pe replica este un Classic Army "High Torque", fiind paradoxal un motor foarte slab si prost, in acelasi timp, in pofida denumirii pompoase.
Pinionul tip O de pe motor este in stare buna.
Carcasa de gearbox metalica ranforsata, cu rulmenti de 7mm, avea cilindrul montat invers axial, iar sigiliul de pe gearbox de pe Taiwangun era rupt, semn ca a mai fost desfacut.
Pistonul cu dinti metalici are urme de uzura, iar rotile poarta semnele A&K, ceea ce e bine, deoarece sunt rezistente.
Lamelele si partea mobila al contactului-tragaci erau carbonizate, dar au fost curatate foarte bine.
Clema C a camerei de hop-up era rupta, si era lipita pe pozitie cu banda izolatoare; o metoda buna de fixare la nevoie.
Am rotunjit muchiile ascutite ale tevii pentru a proteja guma de hop-up de deteriorare, dupa cum se vede in foto de mai jos:
Recomandari pentru 120 m/s:
- piston cu dinti metalici
- arc
- mosfet
- clema C
- guma hop-up
- un motor mai serios
Update 29.06.13
La aceasta replica am inlocuit clema C de la camera de hop-up, montat arcul de 120, pistonul cu dinti metalici, si mosfetul.
Mosfetul este unul simplu, fara functii suplimentare, compact si de dimensiuni reduse, si foarte rezistent la voltaje mari, deoarece nu am avut pana acum probleme cu bateriile LiPo de 11,1V la nici o replica.
Forma finala a mosfetului si a firelor se vede in foto de mai jos. Pentru protectie, mosfetul a fost incastrat in tub contractil transparent, o achizitie recenta si binevenita.
La cat mai multe bile fara probleme la replica!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu