marți, 4 iunie 2013

M4 ICS updated

Replica ICS cu corp metalic, a ajuns dezmembrata cu internele intr-o cutie de carton, pentru a fi remontata si readusa la viata.


Problema principala o reprezenta o lamela a contactului-tragaci topita din cauza unei baterii Li-Po de 11,1V.


Contactului lamelar ii lipseste placa din plastic din spate, cea care tinea lamelele contactului presate si fixe la locul lor. Se poate improviza o placa din plastic, sau se poate inlocui contactul cu totul.


Gearboxul ranforsat V2 detine rulmenti de 7mm, in stare buna. Motorul este standard, cu ax pinion in D si surub. Dintii pinionului sunt putin uzati, dar asta e bine, deoarece se "aseaza" mai bine pe roata corespondenta, si face mai putin zgomot.


Rotile sunt in stare buna, cu dintii intacti; sunt marcate cu X , model de care nu am mai vazut pana acum.


Dintii de plastic ai pistonului sunt intacti; capul de piston este din plastic de buna calitate; capul cilindru este original, din plastic, care de obicei nu cauzeaza fisurarea carcasei de gearbox ca cele metalice.


Capul cilindru are montat un fel de burete pentru amortizarea socului, si nu pot sa-mi dau seama cat de eficient sau rezistent in timp este; cert e faptul ca tine pistonul prea in spate decat ar fi normal.


Arcul este regular, ghidaj de arc cu rulment si corp din plastic. Asa arata gearboxul asamblat, urmand a fi montat pentru a constata puterea arcului.


Recomandari pentru viteza de 120 m/s:
- mosfet si fire,
- piston cu dinti metalici,
- arc,
- contact tragaci, daca nu reusesc sa-l repar pe acesta.

Update 29.06.13

In imaginea de mai jos se observa guma de hop-up G&P (cea lunga) si guma originala de pe replica, care este foarte rigida. Lipsa elasticitatii se observa prin faptul ca si-a pastrat forma nubului, si asta inseamna ca nu imprima un efect optim bilei.


 Cand am rotunjit muchiile taioase ale tevii pentru a proteja guma cand se va mai scoate alta data, am observat niste zgarieturi pe suprafata interioara a tevii, doar in capatul pe unde intra bila.


Nu pot sa-mi dau seama de provenienta acestor zgarieturi; probabil ca se datoreaza unor corpuri straine intrate prin incarcator, sau unor bile cu suprafata imperfecta. Aceste zgarieturi nu afecteaza traiectoria bilei, ele avand lungimea de maximum 2cm. 


 Trecand la gearbox, a trebuit sa inlocuiesc contactul tragaci vechi deoarece lipseau niste piese importante. Totodata a trebuit sa reconfigurez traseul firelor spre spate, avand firul de semnal in plus fata de modelul original. Dupa cum se vede mai jos, am intepat firul rosu pentru contact inainte de orificiul motorului, iar firul de semnal l-am inghesuit in partea de jos a gearboxului, alaturi de firul rosu.


 Asa arata configuratia finala a gearboxului, din imagine lipsind in mod evident ghidajul de arc si roata de la motor. :)


Firele au fost trase in spate prin interiorul buffer-tube-ului, avand o lungime suficienta sa deserveasca chiar si cu patul extins la maximum.
 

Asteptam un feedback de la utilizator, caruia ii urez "cat mai multe bile fara probleme"!

Update 23.07.13:

Dupa cateva jocuri si cateva probe, replica nu a mai functionat, iar caraitul parea sa fie de la piston. Am desfacut-o, si dupa cum ne asteptam, asa a fost:


Primul dintele de la piston se afla exact in pozitia de mai jos atunci cand am desfacut gearboxul. Deci putem concluziona in mod oficial ca pistoanele cu dinti metalici de la AimTop sunt proaste, deoarece este al doilea care s-a rupt dupa o perioada scurta de timp, dintr-un total de montate in acelasi timp.


 In caz ca cineva se intreaba de ce sunt atat de revoltat, motivul este ca pistoanele cu dinti metalici ar trebui sa reziste fara absolut nici o problema la un arc M120 si la un LiPo de 11,1V, cat are aceasta replica.
 Pistoanele de la Element si SHS sunt printre cele mai bune pe care le-am testat, de aceea am montat unul SHS pe aceasta replica:


Sper din toata inima ca acesta sa fie ultimul piston rupt! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu