marți, 16 aprilie 2013

G36 JG Nitzi - upgrade gearbox si hop-up

Acestei frumoase replici i-a sosit timpul sa i se optimizeze gearboxul V3 stock.


Desi mai demult i-am instalat fire noi si un mosfet Gate4005, gearboxul a fost trecut pe lista de asteptare.


Internele sunt cele cunoscute:
- piston cu dinti din plastic
- ghidaj de arc de plastic
- arc regulat de aprox 100m/s
- cilindru portat la jumatate



Dupa curatarea gearboxului si re-echilibrarea rotilor, i-am montat urmatoarele piese:
- piston SHS cu 14 dinti metalici,
- ghidaj de arc Element universal,
- arc irregular 100m/s


Gaura cilindrului am intors-o in sus, si am acoperit-o cu banda izolatoare, pentru a reduce cat de cat scurgerea aerului din cilindru.



Am curatat teava de 258mm, si i-am rotunjit muchiile taioase, pentru a proteja guma G&P de 50 grade pe care i-am montat-o.


In camera de hop-up am instalat si un distantier in forma de H, pentru a imprim bile un efect de hop-up mai persistent.


Cu viteza de aproximativ 100 m/s si o cadenta dementiala, aceasta replica este ideala pentru CBQ, avand o portanta foarte buna pentru aceasta viteza redusa. 

2 comentarii:

  1. Foarte frumos! Excelent review!
    O intrebare totusi, cum sunt externele? Plasticul este de calitate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri!

    Calitatea plasticului folosit de Jin Gong este cunoscuta si si-a afirmat calitatea de-a lungul timpului: atat timp cat nu este trantit sau abuzat in altfel, plasticul rezista cu succes folosirii normale. Nu este nylon sau ceva anti-soc, dar este indeajuns pentru uzul in airsoft.

    RăspundețiȘtergere