La nivel de componente interne totul a fost in regula: rotile si pistonul aveau dintii intacti, capul de piston era intreg, ghidajul de arc este metalic, iar majoritatea pieselor mici erau functionale.
Primul lucru pe care mi-a sarit in ochi dupa ce am desfacut gearboxul a fost firul ciupit din dreptul pinionului de la motor, semn ca motorul a fost dat prea jos la reglare.
Am izolat acel fir cu tub termocontractil, apoi am demontat contactul tragaci.
Dupa cum era de asteptat dupa folosirea unei baterii Li-Po de 7,4V fara mosfet, lamelele erau oxidate si corodate.
Am curatat si rearanjat lamelele si contactul, asigurandu-ma ca se obtine un contact rapid si optim, la o cursa minima a tragaciului.
Odata desfacut gearboxul, i-am facut si o reechilibrare a rotilor, curatare si gresare, plus toate maruntisurile ce trebuie facute ca sa fie treaba buna.
In mod evident, i-am montat si un mosfet simplu, compus din elementele de mai jos, iar pe noul sistem electric i-am montat mufa Deans si siguranta auto obisnuita.
In plus, am optimizat si sistemul de hop-up, dar in acel moment a intervenit o problema cu aparatul foto si nu am putut imortaliza detaliile (evident, aici intervin scuzele de rigoare).
Replica a fost testata din plin la evenimentul de airsoft La Revolucion2, unde a facut foarte bine ceea ce trebuia sa faca! :))
Cand se va strica g36-le meu direct la tine va ajunge sa il facem DMR precum al tau:D
RăspundețiȘtergere