joi, 3 mai 2012

Cutie pentru LiPo 11,1V 2200mAh M4 Fantomas


Bateria  LiPo 11,1V 2200mAh este una dintre cele mai bune optiuni pentru o arma de airsoft electrica, datorita raportului pret-calitate-eficienta foarte bun. Singura problema o reprezinta dimensiunile acestora, fiind imposibil de ascuns in interiorul replicilor electrice care nu au un pat intreg (clasic).

 

Nevoia de a folosi aceasta baterie m-a constrans sa gasesc o solutie pentru a o monta pe replica intr-un mod sigur si ergonomic. Desi initial a fost lipita pe patul telescopic, conectata cu un fir exterior de gripul din fata in care se aflau firele din gearbox, aceasta solutie nu era nici estetica, nici practica.


Replica avand firele din gearbox in partea din fata, era clar ca bateria trebuia montata tot acolo. Asadar trebuia sa caut "ceva" dupa dimensiunile bateriei, sa fie rezistent, dar si usor de prelucrat (plastic). Dupa cautari in magazine industriale, am gasit un "canal" in care se introduc conductori electrici, care are ca principal avantaj capacul care este asigurat sa nu sara accidental de pe sina, ci doar prin alunecare orizontala.

 

Datorita faptului ca este usor de prelucrat, i-am incropit o forma avand ca reper atat lungimea gripului, cat si a bateriei si firelor acesteia.


Asadar, partea de deasupra a canalului (capacul) l-am prins de jumatatea inferioara a hand-gripului frontal al armei cu suruburi, gripul avand din fabrica niste locasuri fara folos, dar care s-au potrivit perfect proiectului meu. Cutia se demonteaza prin alunecare inspre in fata, iar in partea dinspre spate a capacului am atasat un perete de protectie, pentru ca bateria sa nu ramana expusa.


Ca masura de siguranta, am decis sa contruiesc si o cutie de protectie din tabla galvanizata, pentru a ma asigura ca bateria LiPo nu va fi lovita de vreo bila ce ar putea strapunge carcasa din plastic.


In final am lipit cutia de tabla si pe cea din plastic cu banda adeziva de panza cu camuflaj, asigurandu-ma ca sunt compacte si stabile.


In timpul pozelor de final, motanul meu Pufi a decis ca tebuie sa-si faca intrarea in lumea airsoftului cu o fotografie de semi-profil dupa care sa fie recunoscut:


Sungurul lucru ce a ramas de facut este vopsirea partii ramase albe intr-o culoare agreata de utiliztor (probabil negru), eu neavand momentan spray cu vopsea in dotare.


Nu ramane decat sa-i urez Domnului Fantomas "Utilizare fara evenimente neplacute"!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu