Pistoanele cu dinti metalici sunt absolut necesare la upgradeuri, in special cand sunt combinate cu arcuri peste 120m/s, motoare high-torque, baterii LiPo 11,1V, sau chiar toate 3 la un loc (combinatie fatala pentru majoritatea pistoanelor).
La pistoanele obisnuite sau din policarbonat de obicei se rupe sau se roade primul dinte care intra in contact cu roata ce actioneaza pistonul, deoarece la origine sistemul din gearbox a fost conceput sa functioneze cu arcuri de maximum 1 Joule (aprox. 90m/s) conform legilor japoneze (tara in care s-a inventat gearboxul electric). Daca primul dinte rezista, atunci in timp intervine uzura tuturor dintilor, in special al celor din partea de mijloc al pistonului.
Chiar si la unele pistoane cu dinti metalici se rupe primul dinte (ceea ce le face de neutilizat), deoarece sina cu dinti metalici este mai firava in partea acelui prim dinte, uneori probabil si materialul fiind de asemenea nepotrivit.
Acest piston fabricat de Element are primul dinte foarte robust, si a fost testat de catre mine si alti prieteni in combinatie cu arcuri puternice, motoare high-torque si baterii LiPo de 11,1V, rezistand cu succes presiunilor impuse. Un alt plus al acestui piston o constituie brida de plastic de plastic de sub primul dinte metalic care este de asemenea mai robusta decat la alte pistoane, deoarece daca aceasta se rupe, sina se deplaseaza de la locul sau chiar se rupe, ceea ce nu este de dorit.
Un alt aspect interesant la acest piston este faptul ca dintii sunt imbracati cu un strat metalic lucios, ceea ce pe langa aspectul comercial, ne ajuta sa stabilim uzura dintilor, sau mai exact de cat timp este in uz, daca roata a fost centrata corect, etc.
In concluzie, acest piston este o investitie minima dar foarte sigura, fiind recomandat de mine ca piesa de baza al oricarui upgrade pentru gearboxuri electrice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu