vineri, 10 februarie 2012

Prezentare gearbox V3 JG G36


Sa vedem cum arata noul gearbox V3 de la Jin Gong (JG). La o prima vedere se observa acelasi tip de fire subtiri, dar tari, asemanatoare cu celelalte versiuni de V3 de pe piata. Se observa si bucsele de 6mm din plastic alb. 




Gaura laterala din cilindru o alta forma (patrata) decat la versiunile precedente (ovala) si e prost finisata, cu bavuri pe partea exterioara.


In interior gasim clasicele roti dintate metalice stantate cu literele JG si acoperite cu veselina din belsug, piston cu dintii din plastic, ghidaj de arc din plastic, arcul cu spire regulate tip TM (cu carlig in capat, si prins de capul de piston cu ajutorul unei bucse metalice) care teoretic ar trebui sa scoata in jur de 1Joule sau 90m/s. Capul de cilindru din plastic este lipit de cilindru.



Rotile au montate saibe, semn ca cineva si-a batut cat-decat capul cu alinierea lor. Evident ca au un joc axial destul de mare, dar in cazul de fata gestul e de apreciat, intrucat sunetul gearboxului in functionare e destul de redus.


Targetul nostru pentru acest gearbox este sa scoatem o viteza a bilei de 140m/s. Asadar, pentru o functionare fiabila si stabila, recomand montarea urmatoarelor piese:
- ghidaj de arc metalic (cu rulment)
- bucse metalice de 6mm
- arc cu spire neregulate M110
- piston cu dinti metalici
- cap piston de plastic cu rulmenti

Acest setup va functiona cu o baterie Li-Po de 7,4V si mosfet simplu. Voi reveni cu un articol asupra upgrade-ului si a functionarii acestuia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu