joi, 11 iulie 2013

Problema tragaci M4 Cybergun

 Tocmai ce am optimizat aceasta replica, ca i s-a si intamplat o problema clasica de V2: pinul opritor al partii mobile a contactului tragaci s-a rupt. Aceasta defectiune are ca efect o cursa mai lunga spre in spate a partii mobile a contactului tragaci, care nu mai este aclansata de tragaci.
 

In foto de mai jos se vede atat portiunea de forma patrata si mai deschisa la culoare unde se afla pinul, cat si pinul, rezemat langa surubul negru din centrul imaginii.


Exact in locul unde s-a aflat pinul original am dat o gaura cu un burghiu de metal, si am infiletat fortat un surubel, pe care l-am si asigurat cu un lipici de calitate.


Desi mai demult am mai testat o metoda de a remedia aceasta defectiune, am ajuns la concluzia ca metoda de fata este infailibila din punct de vedere tehnic.


 Aceasta solutie de grad mediu de dificultate implica acces la o bormasina si un polizor, dar este mai rezistenta pe termen lung.


In concluzie, gearboxul este in nou functional, si urmeaza sa dam replica "la pascut"!

Update:

In timpul testelor dupa ce am montat gearboxul, am observat ca replica tragea foarte inconstant. Dupa o examinare mai atenta, am observat ca nozelul de pe capul ce cilindru ce intra in camera de hop-up era crapat.

Prin aceste crapaturi pierdea indeajuns de mult aer incat sa arate pe crono viteze de 90 m/s, de la 120 cat ar fi trebuit sa aibe. Desi observasem defectul, am crezut ca sunt doar niste fisuri in materialul plastic, defect ce apare destul de des la aceasta piesa.


Desi am incercat sa lipesc aceste fisuri cu super-glue, pana la urma am ales solutia ideala de a inlocui piesa cu una noua, mai rezistenta ca material.


Replica scoate din nou viteza de 120-121 m/s.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu