Aceasta replica veterana a facut multe kill-uri la viata ei, dar i-a venit si ei randul in momentul in care s-au ros dintii de la pistonul de plastic original. De altfel toate componentele interne erau originale, dar le-am inlocuit cu unele mai performante, precum:
- piston de plastic cu dinti metalici JG
- cap piston plastic, fara rulmenti JG
- arc M105 irregular Element
- ghidaj de arc cu rulmenti Element
- guma de hop-up Madbull
- gaura de cilindru astupata
Voi reveni cu un tutorial asupra metodei de astupare a gaurilor din cilindrii de alama, mai ales ca recent am descoperit secretul lipirii rapide si eficiente. Dar ca un preview la viitorul articol detaliat, le impartasesc celor interesati ca astuparea gaurii se face cu un singur strat de hartie neaderenta (de copt), fixat de exteriorul cilindrului cu banda izolatoare.
Dupa shimming si restul optimizarilor din gearbox si hop-up, replica functioneaza impecabil cu viteza constanta de 105m/s.
Happy hunting in continuare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu